تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
چاپ ماهان
techtip
تراوین




مدارات و کیت های الکترونیکی - مدار لامپ اظطراری - برقی اضطراری s

مدارات و کیت های الکترونیکی - مدار لامپ اظطراری - برقی اضطراری

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 300631
» بازديد ديروز : 29179
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 329980
» بازديد سال : 300630
» بازديد کل : 1772456
» اعضا : 0
» مطالب : 109

مدار لامپ اظطراری - برقی اضطراری


تاریخ انتشار پست : 1392/11/30 بازدید : 7805

مداری که برایتان آماده کرده ایم یک مدار برق اظطراری است که در آن یک عدد باطری قابل شارژ تعبیه شده است که در زمان وجود برق شهر این باطری شارژ می شود و زمانیکه برق قطع شده برق موجود در باطری جایگزین ورودی مدار می شود و لامپ به صورت اتوماتیک روشن می شود و تا چند ساعت بین 5 ال 7 ساعت جوابگوی روشنایی یک اتاق کوچک خواهد بود تا دوباره برق وصل شود . 


اینم مدار این پروژه

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
rahavard
rahavard در تاریخ 14:15 ساعت 14:15 گفته :
khobe
سعید
سعید در تاریخ 13:28 ساعت 13:28 گفته :
سلام یه سوال داشتم
این مدار کاهندش چه جوریه
من میخوام یک مدار کاهنده بسازم که برق 220 را تبدیل به 6 یا 4.5 بکنه ((برای شارژ باتری )) اما نقشه اش هیچ جا موجود نیست میشه پاسخ بدید
لطفا
سلام بازدیدکننده گرامی : با عرض سلام - کاهنده این مدار از نوع ترانسفورماتوری است و برق 220 ولت را به 4.5 ولت و جریانی معادل 200 میلی آمپر تبدیل می نماید و پس از کاهنده باید از چهار عدد دیود یکسوساز برای مستقیم سازی جریان الکتریکی استفاده نمایید .
morteza
morteza در تاریخ 18:32 ساعت 18:32 گفته :
سلام و خسته نباشید:
اگه بخوام خروجی لامپ 100 داشته باشم چه باید کرد؟
: باید خروجی را به یک رله وصل کنید و از رله بعنوان کلید استفاده کنید
میثم
میثم در تاریخ 15:57 ساعت 15:57 گفته :
سلام
من یه دستگاه دارم که آداپتور دوازده ولت داره جدای از اون دو عدد باتری شش ولت اسیدی دارم که میخوام هر وقت برق رفت خود به خود باتری دستگاه رو راه اندازی کنه.این کیت شما به درد من میخوره؟چه تغییراتی باید توش بدم؟من لازم ندارم که باتریها شارژبشن میتونم خودم به صورت دستی شارژ کنم
متشکر
پاسخ شما : سلام دوست عزیز برای اینکار نیازی به این مدار ندارید فقط کافیست یک رله الکتریکی 12 ولتی را به یک آداپتور که به برق شهر وصل شده است متصل کنید و از خروجی کنتاکتهای رله که مانند کلید استفاده می کنند مسیر برای قطع و وصل باطری ها استفاده کنید ، وقتی برق شهر قطع بشه بلافاصله رله خاموش می شه و کنتاکتاش تغییر می کنه و باعث می شه مسیر برق باطری ها وصل بشه
jahan
jahan در تاریخ 12:41 ساعت 12:41 گفته :
سلام
من یه مداری میخوام که یه باطری 12 ولت 18 امپر رو شارز کنه و یه خرجی اضطراری داشته باشه که موقعه رفتن برق یه وسیله ایی رو روشنش کنه
حالا میخواستم ببینم میشه یه تغیراتی به مدار بالایی داد که به کار ما بیاد یا نمیشه اگه مداری در این مورد دارین راهنمایی کنین ممنون
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد